Wednesday 27 July 2011

Selamat Datang

Terima kasih atas kunjungan anda ke laman redhareaders. redhareaders adalah sebuah laman ilmu yang dibangunkan untuk kita saling berkongsi ilmu dan pengalaman. Segala maklumat yang terdapat dapat dalam laman ini adalah hasil dari pembacaan dan perkongsian ilmu antara saya dan pelajar-pelajar dibawah bimbingan saya. Terima kasih, tahniah dan penghargaan buat semua bekas pelajar KPLI-SR Pendidikan Pemulihan Khas Ambilan 2008, 2009, 2010 dan KPLI-SR KDC IPG Kampus Tuanku Bainun, Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Semoga kalian dapat melaksanakan tugas sebagai guru yang cemerlang dan melahirkan insan yang gemilang. Semoga ilmu yang dikongsi semasa di IPGKTB dapat dimanfaatkan dengan sebaiknya demi anak bangsa yang memerlukan bantuan anda. Selamat Bertugas!

Terima kasih tak terhingga kepada semua rakan pensyarah  sama ada dalam jabatan ilmu pendidikan atau luar jabatan yang tak jemu menghulurkan kerjasama dalam setiap aktiviti peringkat jabatan dan peringkat ipg yang dianjurkan oleh jabatan ilmu pendidikan.

redhareaders mengalu-alukan kunjungan anda walau siapa pun anda dan di mana saja anda berada kita berkongsi maklumat semoga beroleh sejahtera. redhareaders sentiasa terbuka minda untuk menerima sebarang komen membina demi kebaikan bersama. Semoga kita dirahmati Allah sentiasa.
terima kasih
redhareaders.(RBA)
email : redhareaders@gmail.com atau ridziptb@yahoo.com

No comments:

Post a Comment